Chci zhubnout do plavek

 
-

-
FÁZE 1 - stanovte si reálný cíl a soustřeďte se na něj. Přestaňte věřit na zázračné pilulky a metody hubnutí, nic takového není, jsou to jen podvody. Tuky dostanete z těla jen cvičením a úpravou jídelníčku.

FÁZE 2 - hubnutí není záležitostí dnů a nebo měsíců, znamená to doživotní změnu. Proto nemůžete vymýšlet radikálními dietu, jelikož to dlouho nevydržíte. Prostě s začněte žít trochu zdravěji, budete se lépe cítit a to hubnutí přijde společně s tím samo.

FÁZE 3 - najděte si na sebe čas. Vymyslete si pro sebe nějakou pohybovou aktivitu. Počítá se i dvakrát týdně, třeba i krátká projížďka na kole.


Klíčové při hubnutí je prostě jíst rozumně.
  ZÁSADNÍ CHYBY

celý den hladovět a večer se dožrat - hladovění delší 3 hodiny zabrzdí metabolismus a tělo začne šetřit energii = tuky, takže první jídlo, které sníte po hladovění půjde do tuků !
pojídání ovoce místo zeleniny - nevěřte, že ovoce je dietní, ovoce obsahuje hlavně cukr a to fruktózu, která jde do tuku ihned bez zdržování ! Výjimkou je jedině po tréninku, to můžete ovoce pro regeneraci svalů.
pití energetický silných nápojů, Coca Cola, džusy, pivo - člověk by nevěřil, kolik je v tom cukrů !
mlsání - chce si to spočítat, kolik toho namlsáte a hned toho necháte.

Honí Vás mlsná ? Řešení je prosté, ráno a dopoledne přijímáte menší množství sacharidů, které pak tělo hledá k odpoledne a k večeru a proto vás náhle honí mlsná. Ráno si tedy dejte snídani bohatou na složité sacharidy (ovesná kaše, vločky) a dopoledne ovoce.


POHYB

Naprosto optimální je zkombinovat různé formy pohybu během týdne, od procházek přes nějakou tu aerobní činnost (kolo, spinning, rotoped) až po posilování. Kombinaci všech tří druhů pohybu dosáhnete optimálního zrychlení metabolismu a pálení tuků.







 

 
-

-

 

JAK POSTUPOVAT ?

Nehladovět - protože když hladovíte, zhubnou vám akorát svaly a na nich zůstanou viset ošklivé tuky. Na pěkné, pevné postavě se tuky hned ztratí - napnuté přes svaly nejsou vidět.

Jíst pravidelně - tělo nesmí hladovět nikdy během dne. Jíme tedy málo, ale zato jíme skoro pořád. Jídelníček se bude skládat z 5 až 7 jídel rozložených rovnoměrně do celého dne. Ukázka jídelníčku >>

Jíst kvalitně - jezte jenom kompletní jídlo, v prvním stupni vyřaďte to co je každému jasné - s dortíky, buchtami a špekem asi nezhubne nikdo. Potom se naučte zjišťovat, co vlastně je v jídle, které jíte. Všímejte si údajů o bílkovinách, tucích, sacharidech a cukrech. Postupně přijdete na to, co ze svého jídelničku vyřadíte a co zařadíte. Potom je velmi důležité tomu přizpůsobit i vaši ledničku a špajz, zde je ale nutná spolupráce celé rodiny.
Výsledkem by měla být vyvážená strava přijímaná rovnoměrně během celého dne.
 
 

Je zhubnout vaším cílem ? Spálení tuků a hubnutí bez výmluv. Základní přehled pro začátečníky, kteří si nevědí rady, co jíst a kdy! Zde se dozvíte jak postupovat, co dodržovat a na co se soustředit z pohledu jedné z Vás.


 

Vážíte kolik potřebujete, ale vaše postava pořád jaksi není dle představ? Chce to shodit tuk, aby to bylo lepší, ale udržet svalovou hmotu. Tato část je nejtěžší a nejnáročnější, ale pár rad a tipů pro vás máme.





 

Hlavní kroky a postup jak nabrat svalové objemy. Ať už jste hubení (např. 62kg na 180cm) a nebo střední postavy. Svalová hmota a obrovské svaly - není v tom žádné tajemství, jen je potřeba dodržovat základní pravidla.



 

 

 

 

 

 
   
     
 

Fitcentrum u Pilnáčka je téměř v centru Hradce Králové. Jsme dobře dostupní, dobře vybavení a rádi vám pomůžeme s cvičením. Ať už chcete postavu zpevnit, zhubnout a nebo vyrůst, určitě u nás najdete radu, pomoc i podporu. Od začátku našeho působení ve fitcentru U Pilnáčka jsme náš "strojový park" navýšili o dalších 8 stanovišť a budeme nadále rozšiřovat, prostoru je dost ;)

  fitko | cvičení | cvičební plán | hubnutí | štíhlá postava | fitcentrum v Hradci Králové | u Pilnáčka | posilovna | rýsování postavy | svalová hmota | svaly | pálení tuků | solárium    
       

© SQUALL webdesign | 2013