Chci nabrat svalovou hmotu

-
  Uvědomte si, že větší tělo potřebuje více energie a více zdrojů pro stavbu svalů (a v tom vám kreatin nepomůže). Základem je říct si kolik chcete vážit, pro začátek třeba 75kg a na tuto váhu je zapotřebí dodat tělu každý den 170-200g proteinů a 400-450g sacharidů v 6-8 jídlech (z nich max. dvě můžou být proteindrink). Pokud si nedokážete udělat takový jídelniček nemusíte už dále číst.
 
     
  STRAVA

Rozložení do 8 jídel za den. Obecně vhodné potraviny jsou maso, rýže, těstoviny, tmavé pečivo, sýry, jogurty, vejce, tvaroh, to je naprostý základ, bez toho neporostete. Musíte prostě jíst cca co dvě hodiny. Pokud budete dodržovat stravu, přiberete. Vhodné jídelníčky >>
     
 







 
TRÉNINK

Co se tyče nabrání hmoty je paradoxně až na druhém místě, i když nebudete vůbec cvičit tak se správným jídelníčkem naberete. Trénink však určuje jak kvalitní hmotu naberete, při dobrém tréninku to budou svaly tvrdé jako šutr, bez tréninku to bude sádlíčko. Vaše tréninky by podle toho měly také vypadat 5min. zahřátí, 30min. základní těžký trénink a 30min. menší svalové partie a domu. Objemové tréninky by neměly být dlouhé a vyčerpávající, ale krátké (60 min.), tvrdé a intenzivní. Ideální trénink 3x týdně, kdo má čas, tak 4x, více pro nabrání není vhodné. Je opravdu strašně důležité soustředit svou sílu a energii na základní cviky, těmi se buduje mohutné tělo. Takže poctivé dřepy, benchpress, kliky, mrtvé tahy a shyby jsou tím nejdůležitějším pro Váš růst. Pro přibrání objemů jsou totiž nejdůležitější stehna, záda a hrudník, z rukou jen tricepsy. Musíte se tedy soustředit na základní cviky !


PO TRÉNINKU

Odpočinek - to je okamžik, kdy Vaše svaly rostou. Takže po tréninku to chce látky a energii pro vaše unavené svaly, např. gainer nebo vhodné jídlo. Důležité je dobře se vyspat (v noci svaly rostou - vyplavuje se růstový hormon). Svaly rostou i den po tréninku, takže druhý den po tréninku dodržujte kvalitní stravu, ať mají svaly z čeho růst.
 
 

Je zhubnout vaším cílem ? Spálení tuků a hubnutí bez výmluv. Základní přehled pro začátečníky, kteří si nevědí rady, co jíst a kdy! Zde se dozvíte jak postupovat, co dodržovat a na co se soustředit z pohledu jedné z Vás.


 

Vážíte kolik potřebujete, ale vaše postava pořád jaksi není dle představ? Chce to shodit tuk, aby to bylo lepší, ale udržet svalovou hmotu. Tato část je nejtěžší a nejnáročnější, ale pár rad a tipů pro vás máme.





 

Hlavní kroky a postup jak nabrat svalové objemy. Ať už jste hubení (např. 62kg na 180cm) a nebo střední postavy. Svalová hmota a obrovské svaly - není v tom žádné tajemství, jen je potřeba dodržovat základní pravidla.



 

 

 

 

 

 
   
     
 

Fitcentrum u Pilnáčka je téměř v centru Hradce Králové. Jsme dobře dostupní, dobře vybavení a rádi vám pomůžeme s cvičením. Ať už chcete postavu zpevnit, zhubnout a nebo vyrůst, určitě u nás najdete radu, pomoc i podporu.

  fitko | cvičení | cvičební plán | hubnutí | štíhlá postava | fitcentrum v Hradci Králové | u Pilnáčka | posilovna | rýsování postavy | svalová hmota | svaly | pálení tuků | solárium    
       

© SQUALL webdesign | 2013